h1

Una dintre acele zile..

Aprilie 1, 2010

Azi e una dintre acele zile în care aş vrea să-ţi sar în braţe. E una din acele zile în care aş vrea să mă strângi în braţe. E una din acele zile în care aş vrea să râd mult şi tare. E una dintre zilele în care aş vrea să opresc timpul în loc. E una din zilele în care aş vrea să-mi opresc gândurile. E una dintre zilele în care aş vrea să respir uşurată. E una din zilele în care aş vrea să fiu motivul unor zâmbete. E una dintre acele zile în care aş vrea să pot face tot ce-mi doresc. E una dintre zilele în care îmi doresc perfecţiune. E una dintre acele zile în care vreau să fiu plăcut surprinsă. E una dintre acele zile în care aş vrea să strig că nu mi-e teamă. O zi în care aş vrea să ştiu că mâine va fi bine. E ziua în care-mi doresc să aflu răspunsurile întrebărilor care mă chinuie. E una dintre acele zile în care îmi doresc să adorm lângă tine, fără nicio grijă…

E doar o altă zi..

One comment

  1. Aceasta zi e plina de dorinte…insa va veni si ziua cand vei spune plina de veselie: „azi am sarit in bratele tale, azi ti-am simtit bataile inimii tale, azi am fost placut surprinsa…”
    E doar o alta zi…sigur trista, fara prea mari sperante ca dorintele se vor indeplini…Dar eu sunt aci, prinde-ma de mana si zambeste! >:D<
    Treci tu si de zilele astea, sa fii convinsa!



Lasă un răspuns

