h1

Nouăsprezece.

Aprilie 26, 2010

Am mai adăugat un an la arhivă. Sunt ceva mai mare. Numai că schimbările nu mai sunt atât de mari ca anul trecut. Acum trebuie doar să mă menţin.La vârsta de 18 ani nu am avut realizări atât de mari pe cât mi-am dorit. Nouăsprezecele trebuie să fie mult mai plin.

La anul pe vremea aceasta sper să mă uit cu drag în urmă şi să mă gândesc la nouăsprezece ca la un moment de glorie. Cam atât despre nouăsprezece din partea mea, momentan. Ceva adăugări? Aştept…

2 comentarii

  1. Eu sunt convinsa ca la anu pe vremea asta o sa fi mandra de realizarile tale! Toti anii sunt presarati, atat cu momente frumoase, cat si unele mai putin placute…dar ceea ce conteaza este ca la fiecare pas invatam cate ceva… la fiecare pas realizam ceva… la fiecare pas lasam cate o amintire in suflet…

    La multi ani, scumpa!
    >:D<


  2. nu stiu cu ce te ocupi,de unde esti,mai ai frati,surori,cu ce se ocupa parintii[n-m de gand sa-ti cer mana];daca sunt la SRInu-mi spui nimic;ce visuri ai,care este problema de viata cea mai grea si-ti ocupa mintea zilnic,daca nu si toata ziua?asta pt a sti mai precis ce sa-ti urez.pana atunci sanatate deplina si,vorba lui Besoiu[actorul],NOROC,ca sanatate au avut si cei de pe TITANIC.LA MULTI ANI!



Lasă un răspuns

