h1

Wordless

Mai 1, 2010

Vi s-a întâmplat să nu puteţi reacţiona în vreun fel când aflaţi ceva destul de şocant? Sunt sigură că da.

Să spunem că sunt într-un moment de acest fel. O perioadă în care mă simt blocată. Sunt de câteva zile aşa şi chiar nu ştiu ce să mai fac. Am încercat tot felul de leacuri, nimic nu a funcţionat, nu am reuşit nimic..

Mă deranjează pentru că nu pot face nimic, nu pot gândi la altceva. Şi totuşi simţeam că aşa va fi, aşa că nu mai era nicio supriză, ca să pot spune că am avut un şoc. Da, doare, chiar tare, dar mă aşteptam… Poate e doar frica de vină, poate am nevoie de timp, poate totuşi a fost un şoc..

4 comentarii

  1. Topless, wireless, wordless. Fara cuvinte… Imi place ideea ta. Stiu ce te doare, e bine ca te descarci prin scris. Poate mai vorbim…


  2. >:D< In curand va rasari si soarele, ai sa vezi!


  3. […] simt cum ar spune Alina, wordless, doar că nu sunt şocat, sunt gol… Ce e bine (sau rău), e că totul se manifestă doar în […]



Lasă un răspuns

