h1

Insomnii şi vise urâte- motivul?

Mai 26, 2010

Oare care ar putea fi motivul insomniilor şi viselor urâte ale unei tinere ce se pregăteşte de examenul de Bacalaureat? Sinceră să fiu nu mă aşteptam să mă simt atât de rău din cauza BACului. Adevărul e că nu prea mai dorm deja.. şi mai e o lună. Adică dorm, dar visez numai lucruri în legătură cu BACul, ba întârzii la Bac, ba îl pic… şi nu e doar unicul motiv pentru care am un somn neliniştit, mai sunt şi altele.

Şi totuşi, nu cred că există om care să nu streseze cu nebunia asta. Am de dat un BAC pe care nu ştiu când şi cum se va da, nu ştiu nimic nici de competenţele la limba engleză şi pe deasupra am de pregătit şi un atestat şi alte zeci de mii de referate şi proiecte. Cât de elev trebuie să fii ca să nu intri în panică şi să rezolvi totul bine?

Cam atât, e destul de târziu şi trebuie să plec la şcoală. Mai revin. O zi bună tuturor!

3 comentarii

  1. Pentru ca treci printr-o etapa agitata, e oarecum firesc sa ai vise urate si insomnii. De aceea, atunci cand ai cateva momente in care te poti relaxa, nu ezita s-o faci. Iesi in parc, asculta muzica care te unge la suflet, danseaza… si mai ales, inconjoara-te de prieteni care iti pot aduce o energie pozitiva. Noaptea, alunga orice temere, orice gand, care te-ar impiedica sa ai un somn dulce. Si nu uita: esti o tipa inteligenta, frumoasa, capabila sa obtii ceea ce iti doreste de la viata!
    :*:* >:D<


  2. prin 2003 am trecut si eu prin aceasta mascarada ce-i zice BAC. atunci ni s-a schimbat metoda de atestare cu vreo doua saptamani inainte de a intra in examenul de atestat. tot atunci s-au gandit sa dam BAC-ul prin teste grila. e degradant ca fiecare generatie de liceeni trebuie sa treaca prin frustrai si nesigurante. dam BAc-ul, nu-l dăm?! daca il dam, cum il dam? si lista intrebarilor poate continua…
    mult succes…
    (ca o paranteza ce nu tine de comment: facem un link exchange?!)


  3. done… ti-am adaugat link-ul



Lasă un răspuns

