h1

Weak.

Iulie 15, 2010

Da, sunt slabă. Mă las condusă de frică. Mereu mi-am detestat temerile mai ales că unele nu aveau nicio bază. Mereu am pus teama pe primul loc. Şi totuşi am făcut paşi, înainte sau înapoi. Acum mă ţine pe loc.

Am pierdut multe datorită fricii şi totuşi de puţine ori am înfruntat-o. Nu am curaj. Mi-e frică mereu de câte ceva, am mereu presimţiri urâte, toate induse de mintea mea care parcă nu vrea să-mi fie bine măcar o dată. Nu dau vine pe nimeni. Eu sunt singura şi unica vinovată de tot ceea ce mi se întâmplă.

Mereu îmi zic „de data asta va fi altfel”, dar nu, nu reuşesc să fac să fie altfel. Şi îmi pare rău..

Lasă un răspuns

