h1

Stop!

Iulie 30, 2010

Nu mai vreau să fiu victima. Vreau să fiu şi eu ucigaşa. Vreau să înjunghii pe la spate, sau mai rău să-mi privesc victimele în ochi în momentul în care îi atac. Să simtă durerea pe care am simţit-o şi eu. Nu e vorba de răzbunare. Doar o merită. Şi ştiu că nu am atât sânge rece, dar ştiu că alţii sigur au şi aceia îi vor îngenunchia. Pentru că toţi avem o slăbiciune şi mai devreme sau mai târziu cineva nu prea drag o va descoperi şi-o va ataca. Mai rău e în cazul persoanelor ca mine, care sunt plini de slăbiciuni. Aceştia au cel mai mult de suferit. De aceea, vreau să spun: Stop!

One comment

  1. Am sa-ti vand un pont: atunci cand se intampla ca cineva sa-mi faca mult rau, desi ma doare, realizez un lucru esential… imi dau seama ca intr-o lume atat de rece si de stearsa… EU INCA AM CARACTER FRUMOS!
    Nu mai fi trista, nici nu merita… gandeste-te doar asa: ESTI MINUNATA! CU UN CARACTER CE RAREORI MAI POATE FI INTALNIT… >:D<



Lasă un răspuns

