h1

Fericirea nu-i de mine…

August 24, 2010

Nu glumesc, nu exagerez, nu dramatizez, eu chiar cred că fericirea nu este pentru mine. Nici nu-mi pot aminti când am fost fericită. Probabil niciodată pe deplin. Mereu un lucru bun ce mi s-a întâmplat a fost umbrit de multe rele. De obicei, în cazul oamenilor obişnuiţi se întâmplă invers. I-am demonstrat recent unei persoane că dacă mă trezesc bine dispusă, până seara ceva mi se întâmplă şi mă prost dispun.

De unde atâta nefericire? Păi din faptele, vorbele, gesturile unor persoane care nu-mi doresc binele… Şi cum poţi fi fericit când tu eşti singur şi ei sunt mai mulţi? Cum poţi lupta cu toată lumea? Şi ce fel de oameni sunt aceştia care te fac mereu să suferi, care te folosesc apoi te aruncă şi te uită?

Îmi pare rău pentru că ştiu că îmi place să cred în oameni, pentru că şi eu aş vrea ca oamenii să creadă în mine. Îmi pare rău că sunt atât de naivă. Şi totuşi sunt conştientă că majoritatea profită de cum sunt, dar poate acesta e rolul meu, poate pentru asta am fost lăsată pe pământ, pentru că e nevoie şi de oameni ca mine.

Mă tem că niciodată n-o să mă învâţ minte. Mi-e frică să nu ajung şi mai rău pentru că mereu am pus pe alţii pe primul loc şi am uitat de mine. De ce? Pentru că îmi place să ajut, pentru că mă simt utilă, chiar dacă la sfârşitul zilei tot singură sunt sau atunci când am nevoie de cineva greu găsesc un om.

M-am abătut de la subiect, probabil pentru că în mintea mea totul se leagă. Nu dau vina pe alţii pentru nefericirea mea, dar nici să mă bucur de lucrurile mărute nu mă mai pot bucura. Am nevoie de mai mult… De mult mai mult!

2 comentarii

  1. Salut,

    Scuze ca dau buzna asa, dar am vazut postarea ta prin care cauti echipa in Iasi. Ma gandeam ca ai gasit si poate ma ajuti si pe mine cu un contact.

    Mersi mult si scuze de deranj.
    Mihai


  2. Te chinui prea mult sa fii fericita ca sa mai poți sa fii fericita 🙂

    Acolo în acel mult n-ai sa găsești niciodată fericirea, doar plăcere temporara.

    Poți fi fericita crezând în oameni :), dacă vrei sa vorbim mai multe, știu eu, lasă-mi un comm pe blog.

    Te pot ajuta sa fii fericita, dar pentru asta trebuie sa treci peste frica.., măcar puțintel, acesta fiind primul pas.



Lasă un răspuns

