h1

Şi mi-e dor…

Septembrie 18, 2010

Da, mi-e dor. Şi cu fiecare zi tot mai tare. Mi-e dor de mine. Mi-e dor de tine. Mi-e dor de noi… Mi-e dor de zilele noastre.

Mi-e dor de acele dimineţi în care ne trezeam foarte devreme doar pentru a avea timp să stăm unul cu celălalt. Pe atunci nu ne păsa de vremea de afară sau dacă era zi sau noapte şi eram dispuşi să înfruntăm orice. Îţi aminteşti?

Vreau să te văd. Vreau să-ţi sar în braţe. Vreau să mă joc cu mâinile prin părul tău, apoi să-ţi ating faţa şi să te trag de nas. Tu să te superi şi să începi să comentezi, iar eu să te sufoc repede cu o îmbrăţişare scurtă şi puternică. Tu să taci aşteptând momentul în care să mă ataci cu sărut…

Mi-e dor..

Ţie?


4 comentarii

  1. imi place foarte mult cum scrii , mai ales ca imi regasesc trairile in cuvintele tale. faci o treaba foarte buna ! >:D<


    • Multumesc mult. Nu stiu daca e bine ca te regasesti in cuvintele mele, eu sunt cam trista…


  2. Si mie mi-e dor… mi-e dor de <>… >:D<


  3. de… „zilele cu soare” *



Lasă un răspuns

