h1

The last time

Octombrie 13, 2010

Începusem postul acesta mai bine de jumătate de an în urmă… De ce tocmai acum îl postez? Pentru că acum am curaj. Evident nu l-am lăsat în forma care era, chiar a suferit multe schimbări, ca şi mine de altfel…

Vreau să spun că asta e ultima dată când voi pomeni de tine undeva, cumva, cândva… Şi da, încă un motiv pentru care nu am vrut să-l postez atunci e că era mult prea trist, dar se pare că a putut fi şi mai trist, aşa că trebuie să închei.

Plănuiam de atunci să închei orice capitol trist şi care mă făcea să mă autodistrug. Pentru că în afară de răutăţile din partea altora eu sunt cel mai mare critic al meu şi eu sunt cea care se distruge cu gândurile şi stările proprii.

Să-ţi spun sincer, mă aşteptam la toată povestea asta încă de acum jumătate de an şi dacă-mi amintesc bine, ţi-am şi zis şi ţie şi… tu mi-ai zis să încetez cu prostiile. Dar încă o dată am avut dreptate. Am început să-ţi anticipez orice mişcare, orice gând şi vorbă. Şi asta fără să fi vorbit în ultima perioadă. Unii oameni au rămas surprinşi de „abilităţile” mele. Pe mine doar mă chinuie şi mă îngrijorează pentru că mi-ai pătruns atât de adânc în suflet că nu ştiu cum voi face să te scot. Am mai reuşit totuşi cândva să uit măcar. Poate acum e ceva mai greu, dar o să pot pentru că vreau! Vreau să ies din chestia asta. Nu-i pot găsi nici măcar o denumire potrivită pentru că nu ştiu ce e, ce a fost…

Şi mai ştiu că tu ai o părere proastă despre mine, deşi asta nu prea înţeleg, pentru că amândoi ştim că nu e chiar aşa. Nu vreau să o fac pe victima, nici pe vinovata. Pentru că puteam amândoi să schimbăm totul, dacă voiam cu adevărat. Amândoi ne-am făcut să suferim unul pe celălalt, amândoi… Şi totul cam degeaba. Nu am învăţat nimic niciunul atunci când a trebuit.

Suntem nişte caractere, nişte personaje destul de comune, dar totuşi surprinzător de diferite şi singurul lucru care ne-a legat mereu a fost trecutul. Şi tocmai pentru că suntem atât de diferiţi trebuie amândoi să înţelegem pentru siguranţa proprie şi a celor din jur că trebuie să stăm departe unul de celălalt. Trebuie să rupem orice legătură dintre noi oricât de mică ar fi. Trebuie să încetăm să ne judecăm şi să gândim rău unul despre celălalt. Trebuie să mergem mai departe cu lecţiile învăţate amândoi. Este absolut necesar să stăm departe unul de celălalt. Pentru că sunt prea multe dezamăgiri, regrete din partea amândurora şi de aceea trebuie ruptă orice mică legătură.

Crede-mă că nu-ţi doresc răul şi tocmai de aceea apelez şi la raţionamentul tău. Pentru că trebuie, trebuie să se termine totul. Trebuie să înţelegi! Trebuie…

Pentru că, în ciuda a tot ce s-a întâmplat rău între noi, au existat şi multe părţi frumoase. Cu aceste părţi frumoase va trebui să rămânem şi bineînţeles, cu lecţiile învăţate. Înţelege şi tu. E prea complicat. E prea multă dramă. Şi există sigur persoane care sunt implicate şi care nu vor avea decât de suferit. Şi ele nu au nicio vină. De ce să plătească ele pentru răul nostru? Ce vină au? Mai dă-mi o ultimă dovadă de cât de bun om poţi fi şi hai să încetăm, te rog.

Crede-mă! nu vreau rău. M-am săturat! Ştiu că şi tu doreşti linişte. Hai să ne potolim. Te rog. Şi dacă vrei încă să rişti totul, să ştii că nu te voi lăsa. Nu voi lăsa o fiinţă complet nevinovată şi minunată să fie implicată mai mult decât e deja pentru că e prea mult pentru ea, pentru că îi facem rău amândoi. Şi nu merită asta.

Cam atât. Asta e ultima dată. Doar gândeşte-te…

Adio…

8 comentarii

  1. Imi vine sa-mi smulg o lacrima…


  2. ca bine mai scrii – deh, ca din inima.

    sper sa treci cu bine peste „asta” .

    mihai


  3. Ma bucur ca „azi” esti curajoasa. Asa e firea oamenilor in general, nu au puterea sa aduca o schimbare in viata lor pentru ca se tem ca nu vor face fata… si uite asa se complac in situatia care le provoaca doar rau…
    >:D<


    • Stii bine ca voi face fata. Mereu…
      Alta e problema.


  4. O sa dispara si acea problema, sunt sigura. :>


  5. hei :*
    nu dormi la ora asta ?
    multumesc inca o data ca imi citesti blogul !


    • N-ai pentru ce. Ti-am zis ca avem stari comune si e interesant 🙂



Lasă un răspuns

