h1

Noutăţi

Octombrie 17, 2010

A trecut una dintre cele mai ciudate şi urâte săptămâni din viaţa mea. De fapt nu a fost chiar atât de urâtă. Adică am făcut lucruri de care poate pe moment nu am fost mândră şi pe care le-am regretat, până azi, când mi-am dat seama că deşi am fost egoistă, mi-am făcut mie un bine.

M-am făcut rea. M-am închis în mine. M-am schimbat şi nu ştiu dacă într-un mod bun. Am decis să iau o pauză, să nu-mi mai fac planuri, să las lucrurile să vină de la sine, să trăiesc clipa. Şi bineînţeles, am început să vreau multe de la mine, dar întâi să mă refac. Am idei. Muuulte idei. Mă tot gândesc la viitorul meu şi vreau să-l fac aşa cum mi-am propus. Nu o să vă zic nimic momentan, aştept să fie sigur.

În rest, ce să mai zic? Păi, mi-am făcut prieteni. Mulţi. Şi nu mă aşteptam. Dar s-a putut. E grozav să ştii că ai la cine să apelezi în caz de ceva şi că, mai ales, vei primi ajutor necondiţionat. Mai ales că nu am o stare prea bună, dar încerc şi eu, încearcă şi ei… Şi asta contează enorm pentru mine. Pentru că nu mai sunt singură. Nu voi mai fi singură.

Cam atât de la mine. Voi cu ce vă lăudaţi ?

4 comentarii

  1. cu siguranta nu esti si nici nu vei fi singura! :**


  2. Cu riscul probabil de a ma repeta, imi place noua Alina Alexa. Si nu, nu te-ai facut rea, esti doar mai puternica. Si ca sa-ti raspund si la intrebarea lansata… eu ma laud cu tine, cu faptul ca inca mai am oameni frumosi…asa ca tine!
    Succes pe mai departe! :*:*


    • Multumesc 😀
      Apreciez!


  3. frumos:d



Lasă un răspuns

