h1

Explicaţie.

Octombrie 29, 2010

Mă simt datoare să vă explic zăpăceala cu pagina nouă care a apărut şi apoi a dispărut.

În primul rând, promisesem că numai, deci trebuia să mă ţin de cuvânt. Nicio mică scăpare. În al doilea rând nu mă ajuta cu nimic, ba chiar mai rău făceam pentru că îmi puteam permite să mă gândesc aiurea, pentru că aveam unde să mă descarc. Aşa, e mult mai bine. Şi în al treilea şi ultimul rând, trebuie să-mi cer scuze unei anumite persoane pentru că am deranjat-o. Îmi cer scuze. N-o să se mai repete.

Cam atât. Îmi pare rău că am fost atât de zăpăcită. O să-mi revin. Poate chiar zilele astea. Cu un post drăguţ.

Noapte bună!

2 comentarii

  1. Am observat zapaceala..



Lasă un răspuns

