h1

Noapte.

Noiembrie 29, 2010

Deşi începusem ziua într-un mod optimist până seara am reuşit să ucid orice speranţă.

Am o mare slăbiciune şi aceasta mă seacă de puteri. Fusese o vreme când nu mă mai afecta, dar a revenit mai în forţă ca niciodată. De aceea duc o luptă continuă. Dar până când voi mai putea? Plus că cicatricile de pe suflet încep din nou să doară…

Mă simt dezorientată. Aş avea nevoie de cineva care să mă ajute să ajung undeva liniştit, la un adăpost. Dar cine? Ca de obicei tot eu singură va trebui să răzbesc. De unde putere? Habar n-am. Am uitat din nou cine sunt şi ce am eu de făcut. M-am pierdut şi trebuie să găsesc din nou drumul. Nu mai pot rătăci. E periculos. Trebuie să ies din labirintul acesta al durerii. Trebuie să mă eliberez. Trebuie…

O să pot…

2 comentarii

  1. >:D<



Lasă un răspuns

