h1

Thoughts

Decembrie 8, 2010

Foarte curând se termină şi anul acesta. Pe scurt, 2010 a fost imprevizil pentru mine. Asta reprezintă o mare schimbare pentru mine. Se simte. Ştiu că e diferit totul. Şi poate nu a fost cel mai bun an, dar a fost destul de bun.

În ultima vreme simt o nevoie de a cunoaşte, de a cerceta. Şi nu lucruri, ci oameni. Am nevoie să cunosc oameni complicaţi, greu de citit care să-mi atragă atenţia. Poate pare o nebunie, dar m-am cam plictisit de unele lucruri şi am nevoie de ceva care să mă ţină ocupată uneori, ceva care să-mi trezească interesul şi să-mi consume energie. Va fi cam greu, având în vedere cât de comuni sunt oamenii acum, dar ştiu sigur că undeva pe aici este cineva diferit şi că îl voi găsi cât de curând.

În altă ordine de idei, mi-aş dori să existe Moş Crăciun. Aşa aş şti că măcar o dorinţă pe an mi se poate îndeplini. Anul acesta mi-aş dori să învie Crăciunul având în vedere că anul trecut nu a mers prea bine. Şi aş mai dori să fie un Crăciun frumos şi împlinit pentru toţi. Pentru că e poate, cea mai frumoasă sărbătoare a anului şi trebuie să fie veselă şi plină de bucurie. Nu-i aşa?

Cam atât pentru seara aceasta. Voi reveni curând cu concluziile de pe anul acesta 🙂

Lasă un răspuns

