h1

Acel ceva…

Ianuarie 8, 2011

Îmi simt sufletul gol dar şi împovărat în acelaşi timp. Îmi lipseşte acel ceva… Acel ceva ce era prezent mereu cândva. Îmi simt inima goală. Iar iarna aceasta nu face decât să-mi înteţească durerea.

A plecat de mult. Şi nu s-a mai întors, uneori cred că nici nu va mai veni. Poate nu merit. Poate chiar nu există, cum spun alţii. Dar eu sunt o visătoare şi vreau să cred că există până-n ultimul ceas.

Credeam că-mi va fi bine fără. Evident, îmi lipseşte mai mult ca oricând.. Sunt gata să mă dau cu totul numai să primesc puţină. Nu ştiu dacă merită, dar vreau să simt din nou. Mă voi bucura de fiecare secundă. Promit…

Mai vii, iubire  ?

One comment

  1. Uf… >:D< La fel de pustie ma simt si eu in acest moment.Dar trebuie sa fim puternice, va veni acel moment mult asteptat… Trebuie! Meritam!



Lasă un răspuns

