h1

E greu.

Ianuarie 11, 2011

Am realizat astăzi cât de grele sunt anumite lucruri. Şi oricât ai vrea să le învingi, nu poţi. Ai nevoie de ajutor, dar cine să ţi-l ofere în această lume unde fiecare se gândeşte la propriul bine ?!

Sunt suparată. Foarte supărată ! Pe oameni… Oameni care nu ştiu decât să ia. Cred că li se cuvine totul. Mă doare când sunt folosită de nişte oameni care nici măcar nu recunosc asta, ba mai mult, îţi reproşează că nu ai fost lângă ei, când tu ai încercat să le faci cât mai mult pe plac şi să-i susţii.

Mă simt foarte singură şi neînţeleasă. N-am descoperit până acum oameni care să-mi semene măcar puţin şi să înţeleagă ce simt… Nimănui nu-i pasă. Şi e enervant.

Aş vrea să mă pot resemna, dar n-am făcut asta niciodată, pentru că nu cred în imposibilităţi. Am fost şi sunt o visătoare ! Indiferent de cât de slabă şi aiurită par. Dar aşa pot vedea numai binele şi pot trece şi ierta mai uşor anumite lucruri, chiar dacă mi-e teamă că într-o zi inima mea nu va mai rezista presiunilor şi va ceda.

Vorbeam azi cu un copil şi l-am întrebat ce vrea să se facă când ajunge mare. Şi atunci mi-am dat seama ce aş vrea să fiu. O să sune copilăresc, poate chiar prostesc, dar mi-ar plăcea să pot să am o putere de a-i face pe toţi cei dragi mie şi nu numai, fericiţi. Pentru că ferirea lor m-ar face şi pe mine fericită şi împlinită.

Dar acesta e doar un vis frumos şi perfect.

Noapte bună…

2 comentarii

  1. Fii tare!

    Macar tu ai o viatza! Nu ti`o distruge singura!



Lasă un răspuns

