h1

Evil.

Ianuarie 13, 2011

Cum am mai spus şi de alte ori, sunt o persoană care crede în oameni şi care vede mereu ce e mai bun în ei. De asemenea, cred şi că un om poate deveni din ce în ce mai bun…

Dar se pare că sunt şi oameni care devin din ce în ce mai răi.. Şi care împrăştie răutate oricui, oricând. Şi care vor să-i facă şi pe alţii la fel nefericiţi ca şi ei. Unii sunt puternici, dar cei mai mulţi pică în capcană..

De ce ne e atât de uşor să facem rău? De ce e atât de greu să spunem cuvinte ca: te rog, mulţumesc, arăţi bine, iartă-mă, te iubesc, mi-e dor de tine… ? Iar când e să certăm pe cineva suntem foarte plini de noi şi foarte critici. Şi ne e atât de uşor să jignim… E trist. Suntem din ce în ce mai răi…

2 comentarii

  1. e trist; răutatea întotdeauna, în ultima vreme, are câștig de cauză…
    apropo: mi-am schimbat platforma blogului, adresa fiind http://adrianglodoreanu.mug.ro/
    înlocuiește-o, te rog, cu cea de wordpress.


    • am schimbat.
      asta e. suntem mult prea rai…



Lasă un răspuns

