h1

Disappointed.

Ianuarie 21, 2011

M-ai dezamăgit! Mă aşteptam să faci ceva.. oarecum. Nu mă aşteptam să fii atât de nesigur. Ştii bine că pe tine te vreau.

Eu zic că am facut destul. Dacă mai e ceva ce trebuie făcut, zi-mi tu, pentru că eu nu mai ştiu şi încep să obosesc. Nu mă mai pot împotrivi. Şi voi începe să mă depărtez… Aşa cum n-am mai făcut-o, chiar dacă o să mă doară tare. Asta e. Se pare nu mai am răbdare. Şi nimic nu durează la infinit. Şi doar ştii că nu-s deloc răbdătoare, dar tu poate crezi că mă joc. Află că nu!

Nu vrei.. bine, dar ai curaj şi spune-mi-o. Nu te mai juca. Oricum m-ai dezamăgit. Mă aşteptam la mai mult.. Poate nu eşti atât de perfect, precum credeam. Poate încă nu poţi vedea ce văd şi eu. Poate nu ne este scris să fim împreună, fericiţi.. Sau poate îţi place să te joci. Îmi plăcea şi mie cândva, dar vreau mai mult!

Încă mai ai timp să mă întorci din drum..

Lasă un răspuns

