h1

E vina mea..

Februarie 3, 2011

Ştiu că nu-s perfectă. N-am crezut asta niciodată despre mine. Ştiu că obişnuiesc să mai dau cu băţu-n baltă. Ştiu şi că mă port uneori prea urât cu unele persoane fără ca ele să merite asta.

Dar în ultima vreme ceva s-a schimbat. Sunt prea nervoasă, prea agitată, prea încăpăţânată. Mă cert din prostii cu oameni, nu prea mai suport pe nimeni de cele mai multe ori… Pentru că m-am lăsat rănită de prea mulţi oameni dragi sau mai puţin dragi. Şi mi-am creat un zid. Un zid plin de superficialitate, indiferenţă. Şi totuşi, nu e un zid înalt, dar nimeni! nu s-a deranjat să vadă ce e după el. De ce? Pentru că nimănui nu-i pasă. Se mulţumesc cu o primă impresie nu prea clară. Cum se pot lăsa oamenii atât de păcăliţi? Chiar nu pot vedea mai departe de atât? Chiar nu merit un prieten? Sau măcar pe cineva care să-mi arate că şi lui îi pasă şi care poate vedea ce e ascuns în spatele zidului, multă suferinţă, dar şi mai multă dragoste şi căldură.

Îmi recunosc vina. Ştiu perfect unde am greşit şi încă încerc să repar tot răul făcut, dar nu prea merge pentru că nu e nimeni care să dorească să o cunoască pe adevărata eu.

Poate chiar merit asta şi e numai vina mea..

5 comentarii

  1. Toti facem greseli in viata, dar asta nu ar trebui sa ne faca sa ne inchidem in noi sau sa nu ne mai pretuim la adevarata noastra valoare, ci din contra, sa invatam din ele si sa mergem mai departe… Este foarte bine ca-ti asumi anumite greseli, dar totodata, gandeste-te ca intr-o relatie, intr-o cearta vina e la amandoi. „Nu-ti pierde timpul cu cineva care nu e dispus sa il petreaca cu tine” spunea cineva…deci, daca nu vor sa vada dincolo de „zid”, treci mai departe… sigur cineva, intr-o zi te va pretui, te va cunoaste cu adevarat, te va admira in toate feluri posibile… >:D<


  2. Tu ai preferat sa te ascunzi dupa zid. Stii bine ca nu e prima data. Deci s-ar putea spune ca m-am uitat dupa zid, dar ai ramas acolo.:)


  3. „Ştiu şi că mă port uneori prea urât cu unele persoane fără ca ele să merite asta” – Doi ani de liceu cu mici pauze, nici acu’ nu-mi dau seama exact ce ai avut cu mine, ce-i drept nici eu nu am incercat sa fac nimic pentru ca erai prietena lu’ Cornel si orice as fi facut ar fi parut, ar fi parut altceva.
    Nimeni nu merita sa fie trist, singur, deprimat, depresiv, nervos, stresat; orice ai fi facut nu meriti si nici nu cre-c’ vei merita vreodat’.
    Esti o persoana buna am remarcat asta la o iesire cu voi, tu chiar nu aveai voie sa faci unele chesti si-mi pare rau pentru tine.
    P.S. Take care girl and try to have some fun 🙂


    • Ma scuzi, dar tu eşti unul dintre oamenii care văd doar învelişul, nu şi ce e sub el.
      Dar mulţumesc de compliment. A! şi nu am avut nimic cu tine niciodată, doar tu credeai asta 🙂


  4. ah, sentimente cunoscute, timpul rezolva tot. A, da, si comunicarea 🙂 – eficienta 😐



Lasă un răspuns

