h1

Sfârşit.

Aprilie 7, 2011

După mult timp am reuşit să-mi aştern gândurile. Au mai fost tentative destule, dar s-au pierdut…

Am avut o perioadă cu nu prea multe succese, dar cu multe învăţături (sper!). Să o luăm pe rând.

1. Am constatat cu tristeţe că sunt foarte ghinionistă. Nu cred în noroc. Cred în şansă. Şi am avut, dar s-au terminat toate în cele mai urâte moduri, sau şi mai rău, nu au existat. Am multe păţanii incluse într-un capitol din viaţa mea numit ” numai mie mi se putea întâmpla aşa ceva”. Şi nu, nu e doar o simplă impresie, nu dramatizez, chiar aşa este. Persoane din viaţa mea nu prea colorată au fost de acord cu afirmaţia mea şi desigur uimiţi uneori de câte lucruri urâte mi se pot întâmpla.

2. Încerc să-mi găsesc locul în universul acesta care se pare, devine cam neîncăpător. Şi e destul de greu pentru că ce vreau eu să fac nu se prea poate. Mi-ar plăcea să lucrez la o bibliotecă sau într-un birou unde să fiu mereu ocupată sau mi-ar plăcea să organizez nunţi şi diferite petreceri de astea, mi se pare tare interesant şi simt că m-aş descurca la organizare. Sper să reuşesc ceva.

3. Sunt tot mai plictisită. Nu mă mai amuză nimic. Nici măcar un lucru care altădată îmi plăcea, mă relaxa. Mă plictiseşte cam orice. Sunt foarte nemulţumită de toate, nervoasă. Am încercat chestii noi, dar după puţin timp tot ce îmi doresc e să mă duc să mă întind în pat si să dorm. Pentru că deşi dorm destul de mult, tot obosită sunt. Cred că mi-am pierdut pofta de viaţă. Şi cred că e nevoie de mult ca să pot să-mi revin. Pentru că am tot încercat, dar nimic.

4. În final vă anunţ că am decis să întrerup scrisul. Pentru că-mi pare că nu mai am niciun fel de inspiraţie (pentru că e plecat împreună cu el) şi nu simt nevoia să mai scriu. Şi e o contradicţie pentru mine, pentru că-mi plăcea să fac asta, mă liniştea, de asta am şi început cred… Dar se pare că mai tot ce-mi plăcea brusc îmi displace, mă plictiseşte. Poate voi reveni într-o zi.

Când am început să scriu simţeam că am mult mai mult de zis, dar doar atât am reuşit să scriu. Cam atât de la mine. Noapte bună !

3 comentarii

  1. Mie o sa-mi lipseasca scrisul tau. Tot sper, de cand ai publicat postul acesta, ca o sa te razgandesti si o sa ne faci intr-o zi o surpriza…
    Cred ca atunci cand o sa-ti schimbi opinia, o sa-ti vina si inspiratia: „Pentru că-mi pare că nu mai am niciun fel de inspiraţie (pentru că e plecat împreună cu el) şi nu simt nevoia să mai scriu”.
    Inspiratia vine din interior. Si da, oamenii pot sa-ti fure obiectele, visurile, planurile, dar NICIODATA INSPIRATIA.
    Eu inca te astept sa te „citesc” aproape zi de zi…
    Te imbratisez cu drag!


    • Poate voi reveni intr`o zi. Multumesc.
      Si de aici o imbratisare !


  2. Mi-e dooor sa-ti citesc gandurile! 😀



Lasă un răspuns

